مدیر مخابرات منطقه گیلان با حضور در مرکز سامد استانداری گیلان، به صورت مستقیم و تلفنی پاسخگوی مشکلات مردمی شد.
به گزارش جماسه سازان گیل به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان ؛ مهندس یداله حسنی صبح (چهارشنبه ۱۷ مرداد ماه) با حضور در مرکز سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) مستقر در استانداری گیلان بطور مستقیم پاسخگوی سوالات و مشکلات مردمی شد.
گفتنی است سامانه سامد با هدف پیگیری مشکلات و شکایات مردمی به صورت غیر حضوری، راه اندازی شده است و افراد متقاضی می توانند از طریق تماس با تلفن ۱۱۱ مسائل و مشکلات خود را جهت پی گیری، مطرح نمایند.
http://hamasesazanegil.ir/?p=3143
Saturday, 10 May , 2025