به گزارش حماسه سازان گیل به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان،بهمن زیرک پرکاری رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه گیلان گفت:این جلسه با هدف رسیدگی به شکایات در (سامانه ۲۰۱۹۵ مرکز بازرسی تهران) ، (۱۹۵ سازمان تنظیم مقررات) ، سامد استانداری و بازرسی منطقه گیلان برگزار شده است و مقرر گردید پاسخ به شکایات با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن در سامانه ها بارگزاری شود.
در ادامه جلسه مهندس رنجی معاون شبکه در خصوص سرقت کابل های مخابراتی در مناطق مختلف استان صحبت کردند و گیلان را جزو استان های شاخص در سرقت کابل های مخابراتی دانستند و به طرح ارائه سیم کارت GSM و توزیع آن در بین مشترکین که با مشکل سرقت های متعدد کابل در مناطق مختلف مواجه اند خبر داد.
در پایان هر یک از همکاران و روسای ادارات به بیان مسائل مختلف و پیشنهادات و تبادل نظر پرداختند.
جلسه بررسی فرآیند رسیدگی به شکایات در مخابرات منطقه گیلان برگزار شد
پرینتحماسه سازان گیل- جلسه بررسی فرآیند رسیدگی به شکایات با حضور رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات ، معاون شبکه ،روسای ادارات مراکز شهرستان ها و کارشناسان اداره بازرسی در سالن ویدئو کنفرانس ساختمان ستادی مخابرات منطقه گیلان برگزار شد.
http://hamasesazanegil.ir/?p=1652
برچسب ها
نوشته های مشابه
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
Saturday, 10 May , 2025