حماسه سازان گیل -برایناساس همزمان با شروع به کار ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروز، مدیریت بازرگانی از زیر مجموعه معاونت اقتصادی و سرمایهگذاری سازمان با همراهی نمایندگان تشکلهای صنفی منطقه، اقدام به برگزاری برنامههای بازدید از قیمت و اصالت کالایی عرضهکنندگان کالا و محصولات مختلف در مجتمعهای تجاری، و محدوده منطقه مینمایند.
از سوی دیگران همکاران مدیریت سلامت و غذا و دارو سازمان نیز در راستای پایشهای مستمر خود در ایام نوروز نیز اقدام به بررسی کیفیت سلامت و استاندارهای لازم در این حوزه؛ پیگیری حفظ سلامت عمومی مصرفکنندگان و گردشگران نوروزی در قبال کالاهای خریداری شده از منطقه آزاد انزلی میباشند.
تکمیلکننده برنامههای نظارتی سازمان، بازدیدهای میدانی همکاران گردشگری سازمان از رستورانها، اماکن اقامتی، مجتمعهای مسکونی، هتلها و بومگردیهای منطقه و بررسی کمیت و کیفیت خدمات در حال ارائه به مسافرین است.
بنابراین گزارش اغلب برنامههای بازدید سازمان بهصورت مشترک برگزار میشود و هدف اصلی اجرای این برنامه کاری، ضمانت سلامت گردشگران، رضایت آنها از خدمات و کیفیت محصولات در حال ارائه از سوی فعالین اقتصادی و گردشگری منطقه آزاد انزلی است.
پایش روزانه كیفیت و شاخصهای سلامت خدماترسانی به گردشگران نوروزی منطقه آزاد انزلی
پرینتبه گزارش حماسه سازان گیل به نقل از مدیریت روابطعمومی و امور بینالملل سازمان منطقه آزاد انزلی، یکی از مهمترین محورهای خدماترسانی ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروز ۱۴۰۴، منطقه آزاد انزلی، اجرای برنامههای نظارتی و پایش کمی و کیفی خدماترسانی در حوزههای مختلف، از سوی حوزههای بازرگانی، سلامت، غذا و دارو و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی است.
http://hamasesazanegil.ir/?p=4135
برچسب ها
نوشته های مشابه
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
Tuesday, 29 April , 2025